Alla inlägg under juni 2012

Av Pernilla Israelsson - 14 juni 2012 22:26

Ikväll har jag ätit middag ute med jobbet på pentryt. Vi samlades allihop på pentryt kl. 17:00. Jag åt GAENG KEOW WAN NUA Stekt biff med curry, färsk chili och kokosmjölk. Det var jätte mumsigt. Till efterrätt åt jag marängswiss. GOOOOOOTT! Vi var 16 st som åt från jobbet. Kl. 19:10 for jag hem, men innan jag for hem blev det kram kalas med personalen. Har SEMESTER nu. JIPPI. Börjar om att jobba i september igen. Varför kan inte Å :) svara på mina sms för?? Saknar Å :( Å är bäst :) Är så orolig att Å :) är arg på mig nu. Mår inte bra av medicinen än. Känner mig ledsen. Suck. 

Av Pernilla Israelsson - 10 juni 2012 20:44

Idag har vi varit hemma hela dagen. Det har varit skitväder ute idag. Regn. Är fortfarande förkyld. Moa har spytt en gång och har varit dålig i magen idag mitt lilla   Är inte bra än av medicinen. Är illamående, yr och känner mig jätte trött då jag tar medicinen. Saknar Å   Ska nog skicka ett sms till Å   Moa sover sött i sin säng   

Av Pernilla Israelsson - 8 juni 2012 21:08

Är förkyld och har huvudvärk i massor och är snorig. Har haft lite ångest idag. Suck! Är illamående och är yr och har varit det hela dagen. Det är inte den bästa fredag det här. Är så orolig att jag är osams med Å :) just nu. Vill ju inte vara osams med henne. Varför måste jag må dåligt även jag tar medicin??



Jag skriker inom mej allt gör ont.
Den inre smärtan är den värsta.
Jag vill bara skrika ut allt det jag känner, tänker och tycker.
Jag sitter ensam vid datorn, mitt trygga inre känns inte lika tryggt, inom mej så gråter jag hela tiden.
Gång på gång kommer gråten och tankarna.

Jag mår psykiskt dåligt.
Jag vill må bra igen! :'(

Av Pernilla Israelsson - 5 juni 2012 23:14

I söndags var jag illamående och yr hela dagen. Inte kul alls. Mår inte bättre än av medicinen. Ska ringa till vårdcentralen på torsdag och försöka få tag i min läkare som skrev ut medicinen så hon får sjukskriva mig istället. Just nu är allt JOBBIGT! Å :) ska få veta allt på torsdag då jag har ringt till vårdcentralen och pratat med min läkare. Saknar Å :)

Av Pernilla Israelsson - 2 juni 2012 18:11

Ingenting är bra just nu. Det är medicinen som gör såhär. Är illamående, yr och har ångest. Det känns att hela jag håller på att gå sönder och bryta ihop då det känns såhär. Suck. JOBBIGT! Har inte så mycket mer att skriva ikväll. Känner mig så ledsen bara!

Av Pernilla Israelsson - 1 juni 2012 21:12

I onsdags kl. 08:45 kom Å :) förbi och hämtade Moa och jag i Lillpite. Vi åkte till f hus. Var på f hus hela dagen. Jag hade det trevligt. Vi hade sångstund. Moa och jag hade med oss egen lunch. Å :) sa att det är bra att jag äter lunch då jag tar medicinen. Jag försökte äta lite lunch iaf. Kl. 15:00 skulle Moa och jag till Jalloh. Älsklingen var där. Innan Moa och jag skulle iväg sa Å :) att jag ska ta en hel tablett imorgon (torsdag). I torsdags jobbade jag som vanligt. Slutade kl. 12:00. Fick helg efter jobbet. SKÖNT! Idag har älsklingen, Moa och jag varit på f hus. Det var kul. Blev glad att träffa Å :) Vi åt pizza till lunch på f hus allihop. MUMS! Å :) är bäst! Saknar Å :) Just nu så tar jag det lungt!

Presentation


Min dotter :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards